bundan 2-3 yıl önceydi sanırım yılbaşından sonra 1 btc 6k idi. İyi ki almamışım ben hala balon olduğunu düşünüyorum. Ne zaman pandemi biter fiyat aralığı aynı kalır, işte o zaman balon olmadığı ortaya çıkar. Risk alıp yatırım yapanları cesaretinden ötürü tebrik ediyorum o ayrı.