• 15-02-2021, 23:43:32
    #1
    Merhabalar, bugüne kadar coin al sat yatım. Fakat iş yoğunluğu yüzünden son zamanlarda takip edemiyorum. Sizce etherium madenciliğine yatırım yapmak mantıklı mı? Avantajları ve dezavantajları nelerdir?
  • 15-02-2021, 23:44:33
    #2
    bende merak ettim açıkcası
  • 15-02-2021, 23:44:56
    #3
    Hocam inanmazsın 1 saat önce bende aynı şekilde bi araştırma yaptım, 1050ti bi kasam var internetten baktım günlük 0,60$ cıkarıcagımı gördüm vazgeçtim. Belki yanlısta görmüs olabilirim, bir arkadasım laptopuyla 1 ayda 1200tl kazandıgını söyledi etheriumdan kazarak
  • 15-02-2021, 23:46:24
    #4
    ekran kartı fiyatlarını düşünce amorti süresi uzuyor.
  • 15-02-2021, 23:46:32
    #5
    Yükselen piyasada bana göre mantıklı. Kazdığınızı hemen satmacaksanız bütçeniz dayanacak gücünüz varsa güzel karlar olabilir.
    1 sene önce eth fiyatına bakın ve şimdiye bakın tabi garantisi yok ama efsane
  • 15-02-2021, 23:52:51
    #6
    Nasıl yapılacak peki konu sahibin izni olursa bilgi almak isterim
  • 15-02-2021, 23:56:10
    #7
    Link bu siteden tahmini kazanclari görebilirsiniz,12 k lik bi laptop toplansa 2 senede amorti ediyor
  • 15-02-2021, 23:58:41
    #8
    Peki ethernum veren site var mı ki??
  • 16-02-2021, 13:34:35
    #9
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link bu siteden tahmini kazanclari görebilirsiniz,12 k lik bi laptop toplansa 2 senede amorti ediyor
    2 Sene sonra laptopun özelliklerini arttırmak gerekiyor mu peki?