• 11-02-2021, 20:28:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spot işlemde aldığı coinin değeri belki 100 kat aşşağıya düşebilir parası erir ama kimse elindeki o coini alamaz.Tekrar çıkmasını bekleyebilir
    3x 5x 10x kaldıraçta eğer likite olursanız o işlem kapanır ve zarar etmiş olursunuz ortada ne coin kalır ne başka bişey.
    Bu yüzden stop var hocam
  • 11-02-2021, 20:28:55
    #11
    HiyonBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stop kullanabilirsiniz likite olmamak için ek olarak spot işlemde de sıfırlanma olasılığı var.
    Hocam zıtlaşmak için demiyorum yanlış anlaşılmasın da Spot işlemlerinde sıfırlanma olasılığı yok. Paranın değeri düşer sadece sizin 100 A koininiz 0,0001 bile olsa delist edilmediği sürece sizin olur yükselirse geri satabilirsiniz. Ama kaldıraçlı oynayınca -%100 olduktan sonra elinizdeki koin siliniyor. Bu sebeple kumar dedim.
  • 11-02-2021, 20:29:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zıtlaşmak için demiyorum yanlış anlaşılmasın da Spot işlemlerinde sıfırlanma olasılığı yok. Paranın değeri düşer sadece sizin 100 A koininiz 0,0001 bile olsa delist edilmediği sürece sizin olur yükselirse geri satabilirsiniz. Ama kaldıraçlı oynayınca -%100 olduktan sonra elinizdeki koin siliniyor. Bu sebeple kumar dedim.
    Haklısınız hocam, ben sadece diyorum ki paranın sıfırlanmaması için stop eklenebilir.
  • 11-02-2021, 20:32:25
    #13
    HiyonBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yüzden stop var hocam
    Evet biliyorum ben en kötü ihtimalden bahsettim. Stoplu işlem yapmakta fayda var. Heleki kaldıraçlı işlemlerde kesin yapılmalı.
  • 11-02-2021, 20:57:22
    #14
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binancede 5X muhbabettinden anlayan varmı ?

    Benim Alacagım coinde 3X yazıyor 3x den alsam ben bunu 6.30$ dan aldıgımda 7.30$ satarsam karım ne olur ?
    yanlış mı biliyorum emin değilim ama 5x kaldıraç 100 tl ile girmekle direk 500 tl ile girmek arasında fark yok diye düşünüyorum avantajlı kısmı borç almış gibi olabiliyorsunuz sistemden