• 08-02-2021, 12:41:28
    #1
    24 Saat önce 20 Dolar olan AVAX 30 Dolar oldu ?

    Bu konuda ne düşünüyorsunuz ?

    Coinlere daha hiç yatırımım olmadı şuanlık uzaktan izliyorum
  • 08-02-2021, 12:43:39
    #2
    %50 hareket şuan ki piyasada çok normal.
  • 08-02-2021, 12:45:09
    #3
    6 tlye aldığım dogeyi 172 tlden sattım az önce benden keyiflisi yok
  • 08-02-2021, 12:46:29
    #4
    Bekliyordum uzun vadede BNB AVAX LİNK bunlar iyi değer kazanacak
    Yatırım tavsiyesi değildir
  • 08-02-2021, 12:48:52
    #5
    BNB 100 dolar olacak deniliyor baya 30 USD de durdu.
    AVAX bakmadım.
    benim gözdem 1inch

    Yatırım tavsiye değildir...
  • 08-02-2021, 13:09:31
    #6
    XRP , TRX, Wawes, LİNK bunlar uzun vadede iyi kazandırır

    22 Şubatta davayı kazanırsa XRP rahat 100 doları geçer ve hedef 600 dolar