• 07-02-2021, 23:45:54
    #28
    Arkadaşlar pump ile kendinizi heyecanlandırmanızı tavsiye etmem. Pump'da sadece organizatörler kazanır, adamlar diplerde olan bir coini seçer, kendilerine milyar tane alırlar, sonra size coini pumplatırlar, yükelir yükselmez ellerindekini satarlar ondan sonra kendi kazançlarını atıp millete kazandırdık diye resmen enayi yerine koyarlar, sizde ortadan alıp, dibe geri düşünce aa battım dersiniz.
  • 07-02-2021, 23:46:38
    #29
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öyle bir konuştunuz ki sanki grubu siz yönetiyorsunuz zannettim ):
    Gizemi çözmeye çalışan dedektif rolünde olmak zorunda değilsiniz. Dediğim gibi fazla detay vermeden burada arkadaşlarımızı bilgilendirmek istiyorum ama sağolun sayenizde bir daha bilgilendirme yapmayacağım.
    Dileyen size danışabilir.