• 07-02-2021, 01:04:03
    #1
    Evet aslında pek böyle konuları açmayı sevmiyorum biraz itici gelebiliyor ama kısaca size tecrübe edindiğim ve halen tecrübe edineceğim bi olayı anlatacağım.
    Çok eskiden kendi emektar laptopum ile minergate'ten biraz etherium kazmıştım ozaman para bile etmiyor 20-30 cent anca eder. Geçenlerde girdiğimde 3$ olmuştu 20 30 cent dedim boşa gitmesin freewallet hesabına çekeyim. ETH'yi freewallete transfer ettirdim.
    Kenara köşede unuttuğum monerom bulunuyordu. O coini exchange edip BTC'ye çevirmiştim. 10$ mı neydi. 10$ btc 1-2 bilemedim 3 ay içerisinde 20$ 'a kadar exchange ede ede yükselttim. En son dedim bu etheriumdaki para durmasın onuda btc yatırım. Btc 39K yı görüncü ben bu btc yi eth'ye çevirdim. 20$'a yakın eth bakiyesi oldu hesapta. En son BTC dipleri öpmeye başladığında 33K civarında ben tekrar BTC aldım. Fakat sağolsunlar 2 günde BTC'yi exchange edebildiler. Ozaman 20$'a yakın btc benim hesabıma 60 cent olarak yansıdı. Adamların desteğine ulaşıyorum çözüm yok 1 haftadır böyle devam ediyor. Hiç yoktan bir yazayım dedim belki aynı derde maruz kalan vardır diye.


    Eee nedemişler gene ne varsa blockchain'in kendi cüzdanında var. Exchange partnerleri yüzünden bizim btc araya kaynadı gitti. Zaten btc'yi transfer etmeye kalksam 20$ işlem ücreti istiyor
  • 07-02-2021, 01:06:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Minergate üzerinden bende monero mining yaptım daha önce ama çok fazla makine vardı bende kazım oranı oldukça iyiydi 3 ay sonra çektim ama site hata verdi sürekli o yüzden bıraktım bende