• 06-02-2021, 19:07:10
    #10
    Ben hala BTC Türk kullaniyorum ilk defa burada Binance Yi oveni gördüm 🤔
  • 06-02-2021, 19:08:20
    #11
    para çekme ve yatırma işi dışında iyi
  • 06-02-2021, 19:09:45
    #12
    paseidon19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://accounts.binance.cc/tr/register?ref=ZHTM506Q
    Eğer üyelik gerçekleştirmesi iz ise düşük komisyon ile referansimdan üye olursanız sevinirim
    Keşke 5 dakika önce yazsaydiniz hocam
  • 06-02-2021, 19:09:54
    #13
    Spot işlemler için en iyisi binance borsası diyebilirim ama işlemleriniz ileride çoğunluklu olarak margine dönüşürse, binance'ın ne kadar saçma ve fazla komisyon aldığını farkedip ftx'e geçiliyor
  • 06-02-2021, 19:10:40
    #14
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spot işlemler için en iyisi binance borsası diyebilirim ama işlemleriniz ileride çoğunluklu olarak margine dönüşürse, binance'ın ne kadar saçma ve fazla komisyon aldığını farkedip ftx'e geçiliyor
    İlk kez sizden duydum hocam
  • 06-02-2021, 19:30:39
    #15
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez sizden duydum hocam
    Farkettiysen çoğu analist ve trader marjin işlemleri hep ftxte açıyor. Mesela deneme fırsatın olursa her iki platformdan aynı değerlerden işlem aç anlarsın. Normalde 10 kaldıraçla işleme girdiğini ve 10x kar ettiğini var sayalım. Binance sana 10x karını veriyor gibi gözüküyor ama aslında 7-8x karını veriyor, hatta binanceda likidite seviyeniz bile daha yukarıda. Marjin için kesinlikle ftx.
  • 06-02-2021, 21:18:14
    #16
    bi arkadaş bankadan daha çok güveniyorum demiş. +1
  • 06-02-2021, 22:35:05
    #17
    Ben bugün başladım denemelik para attım alım yapmak istediğimde
    "Total value must be at least 10." hatası alıyorum ama cozecem

  • 06-02-2021, 22:35:09
    #18
    BTC türkün elinde avantaj vardı ama değerlendiremedi. Yüksek komisyonar aldatmacalar vs kaybettirdi hergün dahada eriyor.

    Komisyonu düşük tutsaydı aldatmacalar yapmasaydı çok daha fazla yükselecegine emindim.