Binanceden memnun olmayan var mı?
26
●548
- 06-02-2021, 19:09:45Keşke 5 dakika önce yazsaydiniz hocampaseidon19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2021, 19:09:54Spot işlemler için en iyisi binance borsası diyebilirim ama işlemleriniz ileride çoğunluklu olarak margine dönüşürse, binance'ın ne kadar saçma ve fazla komisyon aldığını farkedip ftx'e geçiliyor
- 06-02-2021, 19:10:40İlk kez sizden duydum hocamlastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2021, 19:30:39Farkettiysen çoğu analist ve trader marjin işlemleri hep ftxte açıyor. Mesela deneme fırsatın olursa her iki platformdan aynı değerlerden işlem aç anlarsın. Normalde 10 kaldıraçla işleme girdiğini ve 10x kar ettiğini var sayalım. Binance sana 10x karını veriyor gibi gözüküyor ama aslında 7-8x karını veriyor, hatta binanceda likidite seviyeniz bile daha yukarıda. Marjin için kesinlikle ftx.tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2021, 22:35:05Ben bugün başladım denemelik para attım alım yapmak istediğimde
"Total value must be at least 10." hatası alıyorum ama cozecem
