• 05-02-2021, 05:20:59
    #19
    filmlerdekiadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Dipten alım emrini verdim iyice sirkelesin düşsün
    Çok mantıklı bir hareket. Coin’de dump olmadan pump olmaz.
  • 05-02-2021, 05:32:45
    #20
    Konu üzerine merak ettim açtım paso düşüyor şu an çıkacak mı bu ne olacak
  • 05-02-2021, 05:35:26
    #21
    filmlerdekiadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Dipten alım emrini verdim iyice sirkelesin düşsün
    şu anki hareketliliği görünce daha fazla zarar etmeden satıp sizin fiyatın biraz üstünden alım emri verdim ben de.
    satış emri için de şu anki seviyeye bile razı olacağım alım gerçekleşirse
    şansımız bol olsun.
  • 05-02-2021, 06:48:02
    #22
    Bence kumardan hiçbir farkı yok,spekülasyonlara dayalı bir coin ..
  • 05-02-2021, 07:06:19
    #23
    Dağılın yaprak kıpırdamıyor ...
  • 05-02-2021, 07:06:34
    #24
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı bir hareket. Coin’de dump olmadan pump olmaz.
    Bu pump muhabbeti ne kadar sürüyor hocam genelde? Geçen haftaki mesela ne kadar sürmüş? Bilgisi olan var mı?


    Edit: 50 adam okuyor yok mu bilgisi olan
  • 05-02-2021, 07:43:44
    #25
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    Arkadaşım nasıl bir analiz yaptın da bu kanıya vardın? Elon doge ile ilgili paylaşım yaptı hafif oynadı bitti batırmayın milleti.
  • 05-02-2021, 07:52:06
    #26
    Yine çok kişinin canı yanacak belli ki
  • 05-02-2021, 08:16:58
    #27
    Her türlü borsa kutlar sofrası, kuzular alem masalarında afiyetle yenir. Duman çıkar ve nereye gideceğini bilmeyen kuzular av oluyor. Böyle hararetli zamanlarda bu işten anlamıyorsanız girmeyin arkadaş.