• 01-02-2021, 16:59:26
    #28
    Arkadaşlar kesinlikle yatırım tavsiyesi vermiyorum kimseye öncelikle bunu belirteyim. Forumda son gunlerde gördüğüm bir kripto furyası var. Bu kripto işi sandığınız gibi değil. Belki dün dogeden bugün xrpden kâr aldınız ama bu her zaman vurkaçla yapılacak bir şey degil. Vurkaçta yaparsın elbet ama getirisi büyük olduğu gibi stresi de götürüsü de büyük olur. Sürdürülebilir bir yatırım yapmadan önce coinin temel analizine teknik analizine dair fikir edinmeniz, o coine gireceğiniz noktayı ve olası senaryolara göre çıkacağınız noktaları çoktan belirlemiş olmanız gerekir.

    Naçizane tavsiyelerimdir, coin piyasası normal borsaya benzemez. Günde %10 gibi bir sınır yok. Bir bakmışsınız paranız pul olmuş. Dikkatli olmakta fayda var...
  • 01-02-2021, 17:01:27
    #30
    Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şimdi dipten almak mantıklı mı? Tekrar yükselir mi ilerleyen günlerde? yt istemiyorum görüş rica ediyorum.
    XRP Pump&Dump olaylarının başlangıcı 0,30$ dolar civarı. Bu olay etkisini kaybedince eski seviyesine gelebilir diye düşünüyorum. Genelde öyle oluyor.
    Belki 2.bir hamlede olabilir bunu kesin olarak bilemeyiz.

    Yatırım Tavsiyesi Değildir.
  • 01-02-2021, 17:02:08
    #31
    hikman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kesinlikle yatırım tavsiyesi vermiyorum kimseye öncelikle bunu belirteyim. Forumda son gunlerde gördüğüm bir kripto furyası var. Bu kripto işi sandığınız gibi değil. Belki dün dogeden bugün xrpden kâr aldınız ama bu her zaman vurkaçla yapılacak bir şey degil. Vurkaçta yaparsın elbet ama getirisi büyük olduğu gibi stresi de götürüsü de büyük olur. Sürdürülebilir bir yatırım yapmadan önce coinin temel analizine teknik analizine dair fikir edinmeniz, o coine gireceğiniz noktayı ve olası senaryolara göre çıkacağınız noktaları çoktan belirlemiş olmanız gerekir.

    Naçizane tavsiyelerimdir, coin piyasası normal borsaya benzemez. Günde %10 gibi bir sınır yok. Bir bakmışsınız paranız pul olmuş. Dikkatli olmakta fayda var...
    Doge yi 0.570 ten alıp 0.245 lerde sattım şuan 0.45 civarlarında inan o stres beni yıprattı geceleri uyuyamaz oluyordum
    şuan kafam rahat zarar ettim etmesine ama bir gün geri alırız elbet.

    ++ ASLA % olarak kar yapan yükselen coinlere girmeyin...........................
  • 01-02-2021, 17:17:10
    #32
    Ilk kez sattigima pişman etmedi öğlen gibi 5 tl den sattım satmamla düşüşe geçmesi bir oldu
  • 01-02-2021, 17:25:12
    #33
    Çok güzel bir ders çıkarmış olamlısınız ve ya olmalıyız forumda takip edenler olarak,
    POF POF lanıp pump çıkacak denilen coine %+ larda girmek çok çok sakat bir durum.
    200-300 lira kar edicem diye 1-2 bin lira para kaptırmayın.
  • 01-02-2021, 19:40:07
    #34
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pump yapılan coinlerde uzun süreli durulmaz alırsan kazandığında satarsan ne demişler "Kar cebe yakışır"
    Hala laf atıyorlar ben şahsen kazandım uzun süre bekletilmez dediğiniz gibi.
    bilmeden pump’lara girip sonra laf atmasın kimse
  • 01-02-2021, 19:49:48
    #35
    ykselince satcaktınız zaten bazı arkadaşlar 4 5 $ bekliyordu ama dedim onlara 1$ olmaz diye.
  • 01-02-2021, 23:04:27
    #36
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel fırsattı kullanmak lazımdı, çakılacağı belliydi ztn
    Düşeceği belliydi hocam ama ne kadar gidip düşeceğini bilemediğimiz için rulet masasina döndü alım satım ekranı resmen 😃