Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki şimdi dipten almak mantıklı mı? Tekrar yükselir mi ilerleyen günlerde? yt istemiyorum görüş rica ediyorum.
XRP Pump&Dump olaylarının başlangıcı 0,30$ dolar civarı. Bu olay etkisini kaybedince eski seviyesine gelebilir diye düşünüyorum. Genelde öyle oluyor.
Belki 2.bir hamlede olabilir bunu kesin olarak bilemeyiz.

Yatırım Tavsiyesi Değildir.