• 23-01-2021, 15:22:16
    #1
    Pro da grafik çok karışık geliyor ve hiç bir şey anlamıyorum, kite grafiği iyi ama lite modumda çoğu şey kısıtlı, pro modunda grafiği nasıl sadeleştirebilirim bir ayarı vs var mıdır
  • 23-01-2021, 15:25:07
    #2
    Grafik için Tradingview uygulamasını kullanmanı öneririm.
  • 23-01-2021, 15:26:38
    #3
    MRDMR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik için Tradingview uygulamasını kullanmanı öneririm.
    Katılıyorum
  • 23-01-2021, 15:29:24
    #4
    MRDMR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik için Tradingview uygulamasını kullanmanı öneririm.
    Hemen yüklüyorum hocam