• 17-01-2021, 21:11:28
    #1
    myDexchain 2.0 ile mobil arayüze geçiş yaptı fi bedeli olarak dexchain kullanılıyor hemde çok küçük rakamlar ile, ticari entegrasyonlar kirpto para ile alışveriş için herşey hazır..
    https://dexchain.tv/

    Özellikler
    -myDexChain üzerinde yapılan kripto değer transferlerinin sonuçlanması ve benzersiz DX kodunun oluşması 1 saniyenin altındadır. Diğer blokchain sistemlerinde 6 dakika ile 60 dakika arasında değişmektedir.
    -myDexChain teknolojisi düşük frekanslı CPU kullanımıyla üzerinde Prof of Winner yöntemiyle yeni kripto değerler üretilmesini sağlamaktadır. Buda enerji verimliliği konusunda rakipsiz çevreci teknolojiye sahip olduğunun kanıtıdır. Bu madde ışığında diğer blokchain teknolojilerini incelediğimizde kullanılacak ASIC cihazları ve yüksek frekanslı GPU’ ların sebep olduğu elektrik sarfiyatı göz önüne alındığında myDexChain’ in ne kadar aranılan bir teknoloji olduğunu anlayabiliriz.
    -myDexChain için ‘Dünyanın enerjisi kripto paralardan değerlidir’ sloganını kullanmak çok yerinde olacaktır.
    -myDexChain teknolojisinde’ ki onay süreçleri diğer teknolojilerdeki gibi mining pool ların denetiminde yani tekel değildir. myDexChain bu alanda da fark yaratarak onay süreçlerine tüm cüzdanları davet etmektedir. Bunun sonucunda onay süreçlerine mobil cüzdanları ile katılan herkes kazanç elde etmiş olacak.
    -myDexChain sahip olduğu üstün teknoloji sayesinde ticari hayata kolaylıkla entegre olacaktır.
  • 17-01-2021, 21:13:11
    #2
    Ethereum devri bitti mi ? Şakaysa komik değilse daha komik.
  • 17-01-2021, 21:14:16
    #3
    Bi bitmedi şu ethereum killer muhabbeti )
  • 17-01-2021, 21:14:25
    #4
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethereum devri bitti mi ? Şakaysa komik değilse daha komik.
    anlamadan yazdığın için sen daha komiksin üstad
  • 17-01-2021, 21:15:40
    #5
    Merkezseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadan yazdığın için sen daha komiksin üstad
    Aynen hocam Bu arada siteye girdim , kör olsa koklaya koklaya daha güzel bir site yaparmış. O Fontlar nedir ya ? Baya bitmiş ethereum.
  • 17-01-2021, 21:17:23
    #6
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam Bu arada siteye girdim , kör olsa koklaya koklaya daha güzel bir site yaparmış. O Fontlar nedir ya ? Baya bitmiş ethereum.
    Tamam hocam en web sensin