• 14-01-2021, 00:46:12
    #1
    r10 Coin Çıkar Mı ?

    r10 gibi ileri seviye bilgi sahibi topluluk olan forum var, toplanıp coin üretip borsada işlem görmez mi ?
    Burdaki herkez tanıtımında vs çalışma yapsa ? Tanıtımı yapan kişilere r10 üyelerine de bir kısmı dağıtılabilir bu sayede tanınmış olur
    Market listelerinde ilk 100 e girme şansı bile var

    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 olarak anlık pump yaparak 2x 3x 🤑🤑🤑
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her An Her Şey Olabilir
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 ticaretinde alışverişlerde kullanılabilir.

  • 14-01-2021, 00:47:09
    #2
  • 14-01-2021, 00:48:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 14-01-2021, 00:50:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
  • 14-01-2021, 00:50:53
    #5
    Platin üye
  • 14-01-2021, 00:51:14
    #6
  • 14-01-2021, 00:51:25
    #7
    valla iyi olur aslında şöyle 10 milyon miktarı olsa borsalarda işlem görse tabi bizde de şöyle 1 k falan olsa düze çıkarız.
  • 14-01-2021, 00:52:08
    #8
    Fazla hacimli bir coin olmaz. Eğlence amaçlı yapılabilir.
  • 14-01-2021, 00:52:55
    #9
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla hacimli bir coin olmaz. Eğlence amaçlı yapılabilir.
    r10dakiler parasının yüzde 10 unu yatırsa zaten hacim yükselir