Gün içinde 310 binden, 248 bine düşüp: 30 dakika kadar bir süreyle 275 bine fırladı bitcoin arkadaşımız.
Zarar ettik acaba gün içinde maksimum kâra mı ulaşıcaz...
275M$ likit düşüş sırasında gitmiş deniliyor, bence yanlış zamanlarda yanlış yatırımlar yapılmamalı nakdi açıdan; ha derseniz elimde dursun ileride lazım olur amenna ama alsat işi yapıyorsanız balinalara kahvaltı olursunuz
Al-sat olayına cesaret edenler gerçekten çok güzel kazandı. Xlm 1.70 civarına inip tekrar 2 civarını gördü. Eth 8 bin altına düşüp tekrar 9 bin civarını gördü takip edemediğim bir çok coin için durum aynı birileri yine günü kârlı geçirdi. YTD.