Selamun Aleyküm arkadaşlar. Windows bilgisayarıma lolminer kurdum. Sanırım ekran kartını kullanamıyor. 0 m/s yazıyor. Üretim olmuyor.
Zombie mod felan yazıyordu. Nasıl bu sorunu çözebilirim?
Lolminer Hata Veriyor
3
●51
- 10-01-2021, 11:41:25ekran kartı öneriniz var mıdır hocam? 6-8 bin TL arası?casper27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle