• 10-01-2021, 10:17:55
    #1
    Selamun Aleyküm arkadaşlar. Windows bilgisayarıma lolminer kurdum. Sanırım ekran kartını kullanamıyor. 0 m/s yazıyor. Üretim olmuyor.
    Zombie mod felan yazıyordu. Nasıl bu sorunu çözebilirim?
  • 10-01-2021, 11:35:10
    #2
    ekran kartınız 8gb altıysa yapamazsınız
  • 10-01-2021, 11:41:25
    #3
    casper27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartınız 8gb altıysa yapamazsınız
    ekran kartı öneriniz var mıdır hocam? 6-8 bin TL arası?
  • 10-01-2021, 11:43:05
    #4
    maalesef herhangi bir fikrim yok hocam