• 07-01-2021, 00:25:01
    #1
    weo
    Kurumsal Üye
    Ada Coine girilir mi?
  • 07-01-2021, 00:31:17
    #2
    Şu an girilmez yükseldi çünkü (benim fikrim, tavsiye değildir)
  • 07-01-2021, 00:36:34
    #3
    ben zarardayım bir kısım ama pişman değilim Umutluyum diyelim (YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR!)
  • 07-01-2021, 03:22:24
    #4
    weo
    Kurumsal Üye
    2.40 dan girdim 😅😅