Arkadaslar selamlar çok yakın bir arkadaşım (r10 kullanmayi bilmiyor) ) twitterde eylem cülcüloğlunun çekilişine girdi, bot ve vip grup kazandı. Bitmex ve binance de kullanılabilecek margin trade işlemlerinde 3 aylık (limitsiz nakit) bot üyeliği ve Vip grup üyeliği satılıktır. Üyeliğin normal fiyatı 30 bin TLdir.. Maddi yetersizlikten dolayı satılıktır. Bot un Ekim ayından bu yana kazancı yüzde 500 dür. Bitmex ve ya binance hesabı açıp bot hesabı açtıktan sonra işleme girilicektir. Biz 3 aylık olarak 20 bin tl civarı satış yapmayı düşünüyoruz tabi tekliflere açığız.
KENDİ PARAMIZ OLMADIĞI İÇİN KULLANAMIYORUZ VE BOŞA GİTSİN İSTEMİYORUZ LÜTFEN BİLEN ARKADAŞLAR İLETİŞİME GEÇSİN ÇÜNKÜ İKNA EDEREK SATILABILECEK BİRSEY DEĞİL BİLENLER ALIR ANCAK. (FİYATTA ANLAŞIRIZ)
Not=twitter veya YouTube eylem cülcüloğlu bakıp araştırabilirsiniz zaten kripto camiasında olanlar bu botu duymuş biliyordur. Herkese iyi forumlar
WHATSAPP İLETİŞİM = 05435499673
Kripto dünyasının eylem beyin botu satılıktır!
0
●100