• 24-12-2020, 12:02:14
    #1
    Merhaba dostlar kripto paralarından yatırımlarımı çekmek için fatura kesmeli miyim?
  • 24-12-2020, 12:04:06
    #2
    Takip
  • 24-12-2020, 12:04:15
    #3
    Gerek olmadığını düşünüyorum. Sonuçta bu bir hizmet veya ticaret değil.
  • 24-12-2020, 12:04:44
    #4
    bende son zamanlarda çok yüklü çekimler yapıyorum vergi olayları nasıl acaba?
    takip
  • 24-12-2020, 12:07:49
    #5
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende son zamanlarda çok yüklü çekimler yapıyorum vergi olayları nasıl acaba?
    takip
    Ne kar yüklü? Haftalık ne kadar mesela?
  • 24-12-2020, 12:44:41
    #6
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kar yüklü? Haftalık ne kadar mesela?
    100bin falan
  • 24-12-2020, 12:51:05
    #7
    Arkadaşlar şuanda vergilendirme söz konusu değildir ve hiçbir şekilde vergi vermiyorsunuz. bir yere fatura kesmiyorsunuz. Şuanda böyle birsey yok ama ilerki süreçde ne olur o muamma
  • 24-12-2020, 15:09:42
    #8
    Bı bana mi tuhaf geliyor bu, diyelim 1000₺ lik coin aldınız 1100₺ olarak çektiniz %18 KDV kesince zarar ediliyor yoksa kâr oranından mi kesmeyi diyorsunuz?