• 20-11-2020, 19:35:48
    #1
    Resmi yorumlayabilecek biri var mıdır? İlk kez böyle bir şey gördüm. İnsanlar neden 0.106 den daha yukarıda satış koymamış?

  • 20-11-2020, 19:39:16
    #2
    İnsanların genel değerlendirmelerine göre: Oranın daha yükseklere çıkma beklentisi yok.

    *Kişisel görüşüm;Coin borsasında ne zaman neyin olacağı hiç belli olmaz. Bu emirleri verenler kısa al-satçı grubu olabilir.
  • 20-11-2020, 21:21:38
    #3
    Çoğu Zaman Stop yapıyorlar ondan kaynaklı olabilir anlık Genellikle %3-5 arası kar yapsalar günü,haftayı çıkartıyorlar