• 27-09-2020, 20:02:49
    #1
    Arkadaşlar kullandığınız indikatör veya robot var mı? Al sat fikri veren takip ettiğiniz kişiler var mı? Paylaşırsanız sevinirim
  • 27-09-2020, 21:10:15
    #2
    Ben al-sat yapmıyorum ama AL-SAT yapanlara Binance üzerinden%20 komisyon indirimi sağlıyorum. (sadece yeni üyeliklerde geçerli)