• 09-09-2020, 11:24:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar 3$ btc ödememiz lazım bir yere. Ben size 4$ göndereceğim.
  • 09-09-2020, 11:25:10
    #2
    Halledebilirim Pm atıyorum.
  • 09-09-2020, 11:27:28
    #3
    btc işareti dolar işaretine yakın olduğundan biran 3 btc ye 4 btc ödeyeceksiniz anladım aklım gitti xD
  • 10-09-2020, 13:14:35
    #4
    benim bildiğim en düşük btc fee si 30k satoshi
    yabancı borsalarda genelde 50k satoshi den başlar.
    4 dolar veririm yerine fee + 1 dolar daha veririm deseniz daha iyi olur bence
    30k satoshi şuan 25 lira civarlarında