hesapadim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şahsen farkındayım.bu herhangi bir sıkıntı yaratmıyor. zaten şahsi hesabı olanlar çekim yaptığı için, exenleri transfer edeyim gibi bir derdi yok kimsenin. ilerleyen dönemlerde olurda exenle ödeme vs. yapmak gibi durumlar söz konusu olursa belki o zaman sıkıntı olabilir.