hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o da iyiymiş, yatırım yapan arkadaşlar bunun farkındadır umarım
şahsen farkındayım.bu herhangi bir sıkıntı yaratmıyor. zaten şahsi hesabı olanlar çekim yaptığı için, exenleri transfer edeyim gibi bir derdi yok kimsenin. ilerleyen dönemlerde olurda exenle ödeme vs. yapmak gibi durumlar söz konusu olursa belki o zaman sıkıntı olabilir.