• 02-06-2020, 11:11:03
    #19
    Hocam bu Göle 1 Çuval solucanı bırakıp iğnesi boşta oltayla balık avlamaya çalışmak gibi
  • 02-06-2020, 11:12:58
    #20
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatır dediğiniz önceki mesajdaki 4 coin mi yoksa belli başlı mesela ilk 100 alt coin mi
    Söylediğim 4 coin tabiki de yani sizin dediğiniz mantığı biliyorum ben coinlerin altın çağında bile kuruş coin aldım devasa projeleri olan ünlü kişilerle reklam yapan coin, voise coin 300 tl 250 bin tl olmuştu ama göz doymadı 250 bin tl de 1 senede değil 2 ay sürmedi. sonra Seo'su coini devredip gitti coin dibe vurdu para da dibe vurdu bu bana tecrübe oldu yine de dediğim gibi öyle yapabilirsin. senin kararın

    20 bin tl param varsa bu parayı 4 coin'e bölüp beklerim. Alt coinler patlama yapsa bile dibe vuruyor. Bir gün %800 yapan coin diğer gün 2 katı düşüş yaşar
  • 02-06-2020, 15:49:47
    #21
    Hocam o kadar paranız var ise boş verin coin işlerini Thailand phi phi adalarında güzel bir tatil yapın Piyasa da 5.534 adet altcoin var
  • 02-06-2020, 16:28:33
    #22
    coinlerin tamamına yakını çöp 10-15 sene sonra %90'ı olmayacak zaten yani paranızın %90'ı yanacak onun yerine sağlam bi sepet yaın 10'a bölün..paranın büyük çoğunluğunu ise btc'e geri kalanları alta yatırın.
  • 02-06-2020, 18:47:30
    #23
    hedefiniz boğa sanırım. boğa geldiği zaman şu an piyasada olan altların %90'ı çöp olacak. Ona göre düşünün
  • 02-06-2020, 18:48:35
    #24
    $link diye bir coin var ben ona bakıyorum bu ara
  • 02-06-2020, 18:56:26
    #25
    Binlerce coin ve token var, çoğunun hacmi yokken kiminin ekip bile kayıp. Bu dediğinizi, teknolojilerini ve ekiplerini araştırdıktan sonra gelecek ön gördüğünüz, halihazırda hacmi ilk 100de olan 30-40 coin/token'a yatırım yaparak daha kaliteli bir şekilde başarabileceğinizi düşünüyorum. Mümkün mertebe 3'ten fazla borsada bulunmamanız ve hatta kendinize güveniyorsanız elinizdeki coin ve tokenlarınızı kendi cüzdanlarınızda taşımanız daha mantıklı görünüyor. Öte taraftan sürekli gelişen bir teknoloji için takip etmeden 10-15 sene sonra bakmak fikri mantıklı değil zira güncelleme gelebilir, fork olabilir, ağ değiştirilebilir.

    DN: Bu cevaptan alınacak fikirler sonucu yapılacak yatırımlar, yatırımcıyı bağlar.
  • 14-06-2020, 16:04:47
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10-15 sene hicbir coin kalmaz. Farklı sistemler gelir. Bunların hiçbiri ödeme aracı olarak kalmaz yani. 8-10 kripto paraya koymak mantıksız. Sağlam bir koinle ilerleyin..
  • 14-06-2020, 18:01:54
    #27
    ADA, VET, ZIL, XLM, ONE, NPXS, XTZ guzel bir sepet diyebilirim.