bitcoin gönderirken iki ağ seçeneği var bu nedir arkadaşlar?

btc seçeneğinde 0.0005 btc komisyon alıyorken,
beb2 seçeneğinde 0.0000022 btc komisyon alıyor.

ancak beb2 ile gönderirken memo kodu istiyor. bu nedir?