• 25-06-2019, 11:42:16
    #1
    Bağlanmayacaksın bir coine, öyle körü körüne.
    "O olmazsa kazanamam." demeyeceksin.
    Demeyeceksin işte.
    Kazanırsın çünkü.
    Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
    Çok yatırmayacaksın mesela ico'suna. O daha az kazandırırsa kırılırsın.

    Ve zaten genellikle o daha az kazandırır sana,
    Senin ona kazandırdığından.
    Çok sevmezsen, çok acımazsın.
    Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.

    Hatta elindeki BTC'yi bile çok sahiplenmeyeceksin.
    Senin değillermiş gibi davranacaksın.
    Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın.

    Onlarsız da trade yapabilirmişsin gibi davranacaksın.
    Çok coin olmayacak mesela portföyünde.
    İstediğinde bozabileceksin.


    (Şiiri internetteki bir şiirden (şairi: Perihan Özcan) uyarlama yaptım )

    Verdiğim mesaj net sanıyorum. Ama yinede bir kaç cümle yazayım.
    Boğa piyasalarında bazı coinlere o kadar çok bağlanırız ki,
    Aldığımız o coinin parabolik olarak aya çıkacağını zannederiz.
    Düşmeye başladığında bile "Alım fırsatı bu!" deyip böbreğimizi koyarız.
    Ama o düşmeye devam eder. Bağlanma duygusu yerini usulca inada bırakır.

    Böyle durumlara düşmeyelim, düşenlere bu şiiri armağan edelim.
    Trade yapıyorsak kurallara uyalım. Kimsenin canı yanmasın. Yuvalar harap olmasın.

    Muhabbetle...!
  • 25-06-2019, 11:45:20
    #2
    8k düşecek btc 1 haftada 7k 6k dan 11.300 k gelmiş 8k inanılmaz bir hızda düşecek bu ay içerisinde buraya yazdım
  • 25-06-2019, 11:49:47
    #3
    Yaz boyunca 10-11k bandını koruyup bir sıçrayış daha yapmasını bekliyorum ben şahsen. Düşüşler normal, sabırlı fakat fazla güvenmemek lazım (:
  • 25-06-2019, 11:56:20
    #4
    Kurumsal Üye
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlanmayacaksın bir coine, öyle körü körüne.
    "O olmazsa kazanamam." demeyeceksin.
    Demeyeceksin işte.
    Kazanırsın çünkü.
    Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
    Çok yatırmayacaksın mesela ico'suna. O daha az kazandırırsa kırılırsın.

    Ve zaten genellikle o daha az kazandırır sana,
    Senin ona kazandırdığından.
    Çok sevmezsen, çok acımazsın.
    Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.

    Hatta elindeki BTC'yi bile çok sahiplenmeyeceksin.
    Senin değillermiş gibi davranacaksın.
    Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın.

    Onlarsız da trade yapabilirmişsin gibi davranacaksın.
    Çok coin olmayacak mesela portföyünde.
    İstediğinde bozabileceksin.


    (Şiiri internetteki bir şiirden (şairi: Perihan Özcan) uyarlama yaptım )

    Verdiğim mesaj net sanıyorum. Ama yinede bir kaç cümle yazayım.
    Boğa piyasalarında bazı coinlere o kadar çok bağlanırız ki,
    Aldığımız o coinin parabolik olarak aya çıkacağını zannederiz.
    Düşmeye başladığında bile "Alım fırsatı bu!" deyip böbreğimizi koyarız.
    Ama o düşmeye devam eder. Bağlanma duygusu yerini usulca inada bırakır.

    Böyle durumlara düşmeyelim, düşenlere bu şiiri armağan edelim.
    Trade yapıyorsak kurallara uyalım. Kimsenin canı yanmasın. Yuvalar harap olmasın.

    Muhabbetle...!
    Can YÜCEL'e ait bir şiirdir hocam perihan felan kim ya Sanırım biri kendi adını yazmış altına ama orjinali CAN YÜCEL - Bağlanmayacaksın şiiridir
  • 25-06-2019, 12:04:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bir yıl kadar önce btc 4 k bandını görecek ve 20 k bandına çıakcak dedim 2020 dedim hiçte takip etmiyorum.
  • 25-06-2019, 14:06:05
    #6
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlanmayacaksın bir coine, öyle körü körüne.
    "O olmazsa kazanamam." demeyeceksin.
    Demeyeceksin işte.
    Kazanırsın çünkü.
    Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
    Çok yatırmayacaksın mesela ico'suna. O daha az kazandırırsa kırılırsın.

    Ve zaten genellikle o daha az kazandırır sana,
    Senin ona kazandırdığından.
    Çok sevmezsen, çok acımazsın.
    Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.

    Hatta elindeki BTC'yi bile çok sahiplenmeyeceksin.
    Senin değillermiş gibi davranacaksın.
    Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın.

    Onlarsız da trade yapabilirmişsin gibi davranacaksın.
    Çok coin olmayacak mesela portföyünde.
    İstediğinde bozabileceksin.


    (Şiiri internetteki bir şiirden (şairi: Perihan Özcan) uyarlama yaptım )

    Verdiğim mesaj net sanıyorum. Ama yinede bir kaç cümle yazayım.
    Boğa piyasalarında bazı coinlere o kadar çok bağlanırız ki,
    Aldığımız o coinin parabolik olarak aya çıkacağını zannederiz.
    Düşmeye başladığında bile "Alım fırsatı bu!" deyip böbreğimizi koyarız.
    Ama o düşmeye devam eder. Bağlanma duygusu yerini usulca inada bırakır.

    Böyle durumlara düşmeyelim, düşenlere bu şiiri armağan edelim.
    Trade yapıyorsak kurallara uyalım. Kimsenin canı yanmasın. Yuvalar harap olmasın.

    Muhabbetle...!
    1 Hafta önce elden nasıl bitcoin alabiliriz diye sana sormuştum o zaman 7200 dü şanşı görüyorsun değil mi))
  • 25-06-2019, 14:24:49
    #7
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Can YÜCEL'e ait bir şiirdir hocam perihan felan kim ya Sanırım biri kendi adını yazmış altına ama orjinali CAN YÜCEL - Bağlanmayacaksın şiiridir
    Yok hocam altına kim Can Yücel yazmışsa uydurmuş. Şiirin asıl sahibi yazdığım hanımefendi. Çok fark etmez gerçi konu o değil
  • 25-06-2019, 14:25:54
    #8
    Kurumsal Üye
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam altına kim Can Yücel yazmışsa uydurmuş. Şiirin asıl sahibi yazdığım hanımefendi. Çok fark etmez gerçi konu o değil
    Hakikaten mi bir yaş daha yaşlanırım öyleyse zira ta üniversitede kocaman dekan öyle diyordu araştırcam
  • 25-06-2019, 14:32:13
    #9
    üstte 11.827$ var olası bir üstünde gün kapanışında üstünde 14k$ var altta ise 11.154$ var altında bir kapanışta sırayla 9.060-8460-6705-5200 var ancak btc için boğa sezonunun başladığını düşünüyorum 11.8-11.1K arasında 1 hafta gidip gelirse altlarda da sezon başlar hepimize hayırlı olsun
    ayı sezonunda erittiğimiz parayı toparlamaya çalışacağız...