• 18-04-2019, 20:42:33
    #1
    Ne düşünüyorsunuz? Yeni bir dalga olabilir mi?
    Benim tahminim 6000 doları aşacak bir kaç gün içinde ( kişisel tahmin. YTD)
  • 18-04-2019, 20:47:06
    #2
    Sonra bir açıklama, yine bir sürü insan batacak.
  • 18-04-2019, 20:51:14
    #3
    Şuan için 6000 doları görür demek biraz erken olabilir. Beklemekte fayda var
  • 18-04-2019, 20:54:57
    #4
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra bir açıklama, yine bir sürü insan batacak.
    Evet çok dikkatli olmak lazım. Üzülmeyecek kadar yatırım yapmak lazım

    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan için 6000 doları görür demek biraz erken olabilir. Beklemekte fayda var
    Bakalım ne olacak. Çok merak ediyorum
  • 18-04-2019, 21:15:28
    #5
    keşke ama nerede..
  • 18-04-2019, 21:16:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mart sonu yükselişin başlayacağı bekleniyordu. O bekleyişte yatırım yapanlar biraz kazanmıştır. Uzun vadede bekletmek, daha önceki hüsranları tekrar yaşatabilir. Ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor.
  • 18-04-2019, 21:21:38
    #7
    Bu arada benim müthiş analizlerim de bir harika.
    10 gün önce BCHSV pump yiyor diye konu açtım, Binance o jetonu listeden sildi
    Yani bunu dikkate alarak değerlendirme yapın