• 19-11-2018, 14:39:53
    #1
    Satıldı.
  • 19-11-2018, 14:50:25
    #2
    LZY
    Üyeliği durduruldu
    fiyat nedir
  • 19-11-2018, 15:02:49
    #3
    Pm alayım hocam istediğiniz fiyatı lütfen. Hesaba tam 1 eth mi geçecek?
  • 19-11-2018, 15:11:12
    #4
    pm atıldı
  • 19-11-2018, 16:00:52
    #5
    Gerçekten zeki arkadaşlar var aramızda.
    Team viewer ile bilgisayarına bağlanıp Paribuda satıp %5 komisyon alırım diyenler.
    Zaten ben de satabiliyorum paribu da.. Amaç üye olup doğrulama yapmakla vs uğraşmak istemeyenler için direkt satış.
  • 19-11-2018, 16:04:24
    #6
    imzamdaki konu uygunsa yardımcı olabilirim.
  • 19-11-2018, 16:07:45
    #7
    Arkadaşım merhaba. Zaten paribuda satmayacağın için burada komisyon veriyorsun. Be de sana fiyat vermektense dedim ki, gel tw'da bak kaça sattığımı gör, kayıp kaçak olmasın demek istedim. Senin bilgisayarına neden bağlanalım?

    Neyse. O zaman şöyle yapalım; 500 den alırım işine geliyorsa.

    'Komisyon da vermeyeceğim, ihtiyacı olana satacağım" diyorsan, o zaman öyle yaz.
    Herkes senin kadar "zeki" değil.
    Selamlar
  • 19-11-2018, 16:10:41
    #8
    Ne kadara satıyorsunuz? Komisyonsuz ise hangi kuru baz alıyorsunuz?