1 Ethereum Satılıktır!
7
●282
- 19-11-2018, 16:07:45Arkadaşım merhaba. Zaten paribuda satmayacağın için burada komisyon veriyorsun. Be de sana fiyat vermektense dedim ki, gel tw'da bak kaça sattığımı gör, kayıp kaçak olmasın demek istedim. Senin bilgisayarına neden bağlanalım?
Neyse. O zaman şöyle yapalım; 500 den alırım işine geliyorsa.
'Komisyon da vermeyeceğim, ihtiyacı olana satacağım" diyorsan, o zaman öyle yaz.
Herkes senin kadar "zeki" değil.
Selamlar