• 04-04-2018, 23:13:35
    #1
    Arkadaşlar neo hakkındaki düşünceleriniz neler? Çin'in ethsi olabilir mi yoksa max fiyatları bunumu görecek
  • 04-04-2018, 23:21:53
    #2
    bitcoin belini doğrultursa, her şey yolunca girecektir
  • 05-04-2018, 03:46:29
    #3
    ben merkezi olmayan para sanmıştım ancak merkeziymiş, bin işlem saniye saçmalığı birçok yerde bahsediliyor, ancak öğrendim ki 25 işlem saniyeymiş. NEO başarısız projedir.
  • 05-04-2018, 11:12:29
    #4
    Gelecek görüyorum.