-Ekibin resimleri ve linked in profilleri neden yok! Bu bence olmali, ben belki ekibe gore alicam!
Websitelerini hic begenmedim.
Sozde bu olayin sahibi kendini zincirin en ust halkasi gibi gormus ve adi neden en ustte?
Ekip ruhu 0!
Ha birde. ben teknolojik olarak cok calisan ve super azimli ve soyledigini yapabilecek kapasitede ve donanima sahip olduklarini dusunmuyorumu birak yanindan dahi gecemez! Paranizi cok cok cok cok daha bu ise emek veren projelere yatirmanizi diliyorum
Best.