2013 Yılında Btc-E den alınan BTC? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2013 Yılında Btc-E den alınan BTC?
13
●
795
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
2013 Yılında Btc-E den alınan BTC?
1
2
25-01-2018, 10:36:52
#10
Lord21
Üyeliği durduruldu
Yardımcı olabilecek arkadaş varmı acaba?
25-01-2018, 10:49:21
#11
antiTRust
hocam parayı btc-e ye gönderdin de btc alımı yapmış mıydın? yoksa fund olarak mı duruyordu
25-01-2018, 10:51:33
#12
Lord21
Üyeliği durduruldu
Teamwiewer ile arkdaş bağlandı alım yaptı diye biliyorum. Geçmişi kontrol edemezmiyiz?
25-01-2018, 11:18:09
#13
break
Bende 2013 Kasım ayında 0.026 BTC almıştım. WEX sitesinde geçmiş görüntülenemiyor ne yazık ki.
25-01-2018, 14:26:25
#14
Lord21
Üyeliği durduruldu
break adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende 2013 Kasım ayında 0.026 BTC almıştım. WEX sitesinde geçmiş görüntülenemiyor ne yazık ki.
Benim parada buhar olmuş sanırım. Arkadaş Teamwiewer ile baktı. oda göremedi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler