• 23-01-2018, 00:20:21
    #1
    Enpara olarak odeme alabilirim.Teklifi olan arkadaslar pm atabilir
  • 23-01-2018, 00:29:55
    #2
    tüm btc zaten fee için gider.
  • 23-01-2018, 00:36:11
    #3
    kampanyasozluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara olarak odeme alabilirim.Teklifi olan arkadaslar pm atabilir
    Hocam miktarda bir yanlışlık mı var?
  • 23-01-2018, 00:39:19
    #4
    goalgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam miktarda bir yanlışlık mı var?
    Yok hocam btc hesabimda duruyor oyle

    0.60 usd fee ucreti gosteriyor



    Btc hesabinda duruyor satayim dedim enpara olarak odeme alabilirim