• 20-01-2018, 18:27:11
    #1
    GT7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BTC limit yok. Binance kurundan günlük maksimum 50 BTC olacak şekilde alınır. Total Sermaye : 75M$
  • 20-01-2018, 18:35:19
    #2
    Hayırlı işler


    https://www.youtube.com/watch?v=Z-aTqtRBTIM
  • 20-01-2018, 18:39:53
    #3
    Hallederiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya yoruma hasta kaldım D napalım üstad hızlandırmamız gerekiyor sistemi sürekli alım yapıyoruz bakiyemizi büyütmek zorundayız
  • 20-01-2018, 18:47:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    75 milyon dolar mı o ne
  • 20-01-2018, 18:58:17
    #5
    Benim anlamadığım bir şey var 8 ay öncesi 260 tl ye film sitesi kuran biri şimdi nasıl 75 milyon dolar sermayesi oluyor kısayolu falan varsa anlatır mısınız hocam
    https://www.r10.net/site-satisi/1708...-kurulumu.html
  • 20-01-2018, 18:59:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @Metin2Dizayn; çok yanlış yaklaşmışsın olaya
  • 20-01-2018, 19:00:41
    #7
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Metin2Dizayn; çok yanlış yaklaşmışsın olaya
    anlamadım diye belirttim hocam
    Şimdi arkadaşın 75 milyon dolar sermayesi yokmu ?
  • 20-01-2018, 19:06:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    @Metin2Dizayn; 75 milyon dolar sermayesi varda belki bu 75 milyon doları 250 liralık paketler ile yaptı bunu bilemeyiz Benim şuan 250 liraya yaptığım iş ile 8 ay sonra milyarlarımın olmayacağı ne malum
  • 20-01-2018, 19:08:10
    #9
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım diye belirttim hocam
    Şimdi arkadaşın 75 milyon dolar sermayesi yokmu ?
    8 ay önce olduğum yerde mi saymalıydım ne saçma bi cevap oldu hocam ? 8 ay önce 260 tl ye film sitesi satabılırdım ama ne olduğum değil ne olacağımız önemli. 0.2 btc yi 1 ay içerisinde 14 btc ye kadar katladım. Bunu forumdan en kaliteli insanlara grupta olup tek tek sorabilirsiniz. Yatırımcı arkadaşlar mevcut total benim sermayem değil total alınacak BTC tutarı yazılmıştır bunun içerisinde +50 kişiden fazla mevcut. Tekrardan söylüyorum önceden ne yaptığım la süreki yargılamak yerine bu insanın artık neler yaptığına bakın her kim olursa olsun...




    Sizin bu yorumlarınız ancak kendinizi avutmak için yapılacak yorumlardır. Ben yapamıyorum o neden yapıyor o başardı onu hemen batırmalıyız başarmaması lazım ben onu kıskanıyorum gibi duygularla bir yerlere varamayız üstünüze alınmayın genel olarak söylemekteyim.