• 14-01-2018, 20:46:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 sohbetini başlattım
    Nickimi "AtlaGelSaban" olarak değiştirdim, beni de ekleyebilirmisiniz?
  • 14-01-2018, 21:07:18
    #11
    Ben bir türlü üye olamadım yardım edebilecek biri var mı acaba?

    Sorunum: 6 haneli SMS kodu istiyor SMS 2 haneli olarak geliyor ...
  • 14-01-2018, 21:16:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir türlü üye olamadım yardım edebilecek biri var mı acaba?

    Sorunum: 6 haneli SMS kodu istiyor SMS 2 haneli olarak geliyor ...
    Davetiye linkine tıkladıktan sonra, sadece nick name yazıyorsunuz, başka birşey yapmanız gerekimyor.

    Daha sonra isterseniz nick nameinizi üyeliğe dönüştürebiliyorsunuz...
  • 14-01-2018, 21:24:57
    #13
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye linkine tıkladıktan sonra, sadece nick name yazıyorsunuz, başka birşey yapmanız gerekimyor.

    Daha sonra isterseniz nick nameinizi üyeliğe dönüştürebiliyorsunuz...
    Hocam burada bişeyler ters gitti deyip üyelik onayı istiyor onay için site üzerinde 6 haneli kod var. Ama telefona gelen sadece 2 karakter. Bunu aşamıyorum
  • 14-01-2018, 21:26:17
    #14
    Haddime değil belki de ama yine de arkadaşınız olarak uyarmak istedim.
    Bir grup tarafından yapılan pumplar çok hızlı gerçekleşir ve çoğu zaman pump yapılmadan ilk katmandakiler coinlerini çoktan toplamışlardır.
    Sizlere verdikleri hedefin %10 undan aşağılarda satış emirleri koyarlar. Daha alt katmandakiler de çoğu zaman işlemlerini bot ile yapıyor.
    Pump olayı başladığında siz coini ve hedefi öğrenip, ilgili borsaya girip, alım emri girip, satış emri girene kadar tekrar düşüş trendi başlamış olabilir ve böylece terste kalırsınız. En azından bunu yaşayarak tecrübe etmenizi istemem. Birilerinin yukarılardan coin satabilmesi için birilerinin o yukarıda bulunan seviyelerden alması gerekir ve doğal olarak yukarıda kalanlar zararla kapatır işlemlerini.
    Tavsiyem fazla bulaşmamanız yönünde
  • 14-01-2018, 21:30:16
    #15
    Riot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haddime değil belki de ama yine de arkadaşınız olarak uyarmak istedim.
    Bir grup tarafından yapılan pumplar çok hızlı gerçekleşir ve çoğu zaman pump yapılmadan ilk katmandakiler coinlerini çoktan toplamışlardır.
    Sizlere verdikleri hedefin %10 undan aşağılarda satış emirleri koyarlar. Daha alt katmandakiler de çoğu zaman işlemlerini bot ile yapıyor.
    Pump olayı başladığında siz coini ve hedefi öğrenip, ilgili borsaya girip, alım emri girip, satış emri girene kadar tekrar düşüş trendi başlamış olabilir ve böylece terste kalırsınız. En azından bunu yaşayarak tecrübe etmenizi istemem. Birilerinin yukarılardan coin satabilmesi için birilerinin o yukarıda bulunan seviyelerden alması gerekir ve doğal olarak yukarıda kalanlar zararla kapatır işlemlerini.
    Tavsiyem fazla bulaşmamanız yönünde
    Bunu bugün izleyerek keşfettim. O zaman pump gruplarını insanlar neden takip eder ki? Gerçekten normal birinin %10 kazanması bile çok zor.

    https://www.worldcoinindex.com/coin/delta

    Buna pump yapacağız mesajı düştü. %22 artıdaydı. Bir anda %22 düştü. Sonra düşüşler -%15e kadar devam etti. Şuan -%8,5 .
  • 14-01-2018, 21:31:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burada bişeyler ters gitti deyip üyelik onayı istiyor onay için site üzerinde 6 haneli kod var. Ama telefona gelen sadece 2 karakter. Bunu aşamıyorum
    Anladım hocam, bilemiyorum.

    İsterseniz tarayıcı çerezlerini temizleyin ve modeli resetleyip tekrar deneyin.

    Riot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haddime değil belki de ama yine de arkadaşınız olarak uyarmak istedim.
    Bir grup tarafından yapılan pumplar çok hızlı gerçekleşir ve çoğu zaman pump yapılmadan ilk katmandakiler coinlerini çoktan toplamışlardır.
    Sizlere verdikleri hedefin %10 undan aşağılarda satış emirleri koyarlar. Daha alt katmandakiler de çoğu zaman işlemlerini bot ile yapıyor.
    Pump olayı başladığında siz coini ve hedefi öğrenip, ilgili borsaya girip, alım emri girip, satış emri girene kadar tekrar düşüş trendi başlamış olabilir ve böylece terste kalırsınız. En azından bunu yaşayarak tecrübe etmenizi istemem. Birilerinin yukarılardan coin satabilmesi için birilerinin o yukarıda bulunan seviyelerden alması gerekir ve doğal olarak yukarıda kalanlar zararla kapatır işlemlerini.
    Tavsiyem fazla bulaşmamanız yönünde
    Çok dikkatli olmak gerek haklınız, ancak ben büyük kazanç peşinde değilim.
    Paramı bir kerede 30'a katlamak yerine 2 yada 3'e katlasam yeterli benim için.

    Dünkü pump'da başka bir grub 28x yapmışlardı
  • 14-01-2018, 21:32:18
    #17
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bugün izleyerek keşfettim. O zaman pump gruplarını insanlar neden takip eder ki? Gerçekten normal birinin %10 kazanması bile çok zor.

    https://www.worldcoinindex.com/coin/delta

    Buna pump yapacağız mesajı düştü. %22 artıdaydı. Bir anda %22 düştü. Sonra düşüşler -%15e kadar devam etti. Şuan -%8,5 .
    İnsanlar neden takip ederin sorusu aslında kolay para kazanma hayalidir. Neredeyse fiyat üstünde x2 etki edebilen pump grupları var. Ama dediğim gibi birileri her zaman kaymağını yiyor. Alt kesime hiç mi düşmüyor düşüyor elbet. Ama bir gün yetişirsiniz iki gün yetişirsiniz bir kez terste kalırsanız kazandığınız tüm parayı kaybeder öylece kalırsınız
  • 14-01-2018, 22:34:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Riot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar neden takip ederin sorusu aslında kolay para kazanma hayalidir. Neredeyse fiyat üstünde x2 etki edebilen pump grupları var. Ama dediğim gibi birileri her zaman kaymağını yiyor. Alt kesime hiç mi düşmüyor düşüyor elbet. Ama bir gün yetişirsiniz iki gün yetişirsiniz bir kez terste kalırsanız kazandığınız tüm parayı kaybeder öylece kalırsınız
    Public pump grubundan kar eden varmı koca forumda?

    Alım ile satım emrini ayni dakika içinde girsen bile zarar edersiniz bu tip gruplarda.

    Şiddetle uzak durmanızı tavsiye ederim. Zarar etme olasılığınız haylice yüksektir. Kimse kimse bedavaya 1 kuruş kazandırmaz bu sektörde.