• 09-01-2018, 11:48:34
    #1
    Sizce NEO şuan alınır mı? değeri $121 dolar daha fazla artar mı yoksa düşüş mü yaşar?
  • 09-01-2018, 11:53:37
    #2
    45$'den almıştım geçen ay neo çin ethereum diyorlar kısaca ekip çok sağlam ileride çok iyi iş çıkartıcaklarını düşünüyorum.
  • 09-01-2018, 12:09:39
    #3
    ahmet
    Metaverse ETP daha mantıklı çünkü 4.45 dolar şu an. Neo 2.0 + Civic kurucusu Neo'nun kurucu ortağı olup kendi blockchain projesini kurmak için ayrılmış
  • 09-01-2018, 14:05:43
    #4
    Bende 60$ civarlarında umut var gibi görüp 1 NEO almıştım hala duruyor bakalım Çin'de önemli adımlar atabilirler diye düşünüyorum.
    Not: Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 15-01-2018, 16:46:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    NEO Kaçacak gibi duruyor YTD
    Edit: Neo.org adlı domainin kendilerinde olmasıda ayrı bir güven veriyor 2008 de bu domain 7 bin dolara satılmış.
    https://namebio.com/Neo.org
  • 15-01-2018, 16:48:11
    #6
    Tokenler yüzünden artıyor fiyatları 200 geçecek ama sonra ne olur bilemiyorum.