• 21-12-2017, 20:56:00
    #1
    malum uzun orta vadeli analiz yapılamıyor ama kısa vadeli analizi ile alakalı küçük bir resim atayım dedim, aşağısıda yukarısı da kritik, bakalım nereye kıracak, desteği öptü ve hafif aldı
  • 21-12-2017, 20:56:59
    #2
    ben sattim yukselir kesin 1 hafta içinde
  • 21-12-2017, 21:02:44
    #3
    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sattim yukselir kesin 1 hafta içinde
    benim tahminim de yukarı için hazırlık yapıyor gibi geldi ama coin piyasası bu belli olmaz, bakmışsın aşağı çakarlar kısada iki defa direnci denedi olmadı, ama şimdi destekten gelip 3.yü denerse kırıp geçirebilir ortalığı
  • 21-12-2017, 21:24:24
    #4
    BTG 2-3 ay içinde 1000$ seviyesine çok rahat gelecektir. Üretmeye devam
  • 21-12-2017, 21:39:02
    #5
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTG 2-3 ay içinde 1000$ seviyesine çok rahat gelecektir. Üretmeye devam
    zamanında hadi bitcoini kaçırdım neyse de Bitcoin Cash'i 300 dolardan almadık ne olur ne olmaz diye korktum doğrusu, o da gitti arkadaş, ama Gold konusunda aynı hatayı yapmayacağım, bekleyeceğim, 100 dolara düşsün satmam iyice alırım
  • 21-12-2017, 22:07:40
    #6
    BTG nin ne avantajı var? Nedir BTC ve BTH den ayrılan yönleri? Neden yatırım yapılmalı? Bunları da yazarsanız daha mantıklı bir konu olur...
  • 21-12-2017, 22:29:58
    #7
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim tahminim de yukarı için hazırlık yapıyor gibi geldi ama coin piyasası bu belli olmaz, bakmışsın aşağı çakarlar kısada iki defa direnci denedi olmadı, ama şimdi destekten gelip 3.yü denerse kırıp geçirebilir ortalığı
    hocam yukseleceğine inaniyorum ondan aldim ama satmak zorunda kaldim elinde sonunda yukselecek 1ooo $ seviyesine geleceğine inaniyorum
    aynı şekil ltc almiştim 1500 tl kadar çıktı satmak zorunda kaldim onun da 3 bin tl geçeceğini düşünüyorum

  • 21-12-2017, 22:40:38
    #8
    KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTG nin ne avantajı var? Nedir BTC ve BTH den ayrılan yönleri? Neden yatırım yapılmalı? Bunları da yazarsanız daha mantıklı bir konu olur...
    öncelikle ben kimseye şu coini alın bu coini alın ya da BTG alın diye hiç bir zaman demedim ve demem de, herkesin aklı beyni var, araştırmasını yapar riski de seviyor ise coin piyasasına girer alır, ben sadece kısa vadeli bir gösterge paylaştım, şuan destek noktasında, kırarsa gideceği destek yolu belli ayrıca direnç noktası da belli, kendim inanırım kendim alırım, başkalarının aklına güvenip iş yapan kişi baştan kaybetmiş demektir, bu şekildeki teknik analizler al satçılar için fırsat oluşturur, keşke iyi bir analiz programı icat olsada oradan çizimler yapabilsek ama bildiğim kadarı ile coin için şu aşamada teknik analiz sunan bir sistem yok, bunu da bittrex'de kabaca çizebildim
  • 21-12-2017, 23:06:33
    #9
    Hocam böyle başlık yazmasaydınız keşke.