• 21-12-2017, 16:42:41
    #10
    Refden üye oldum,
  • 21-12-2017, 17:38:32
    #11
    bende oldum bunun bir borsası varmı şuan?
  • 21-12-2017, 17:41:36
    #12
    refli linkten kayıt oldum
  • 21-12-2017, 17:41:46
    #13
    Mart itibariyle borsaya girecek diyorlar ama
  • 21-12-2017, 23:02:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu siteye ne ara üye oldum da 4.000'den fazla coin kazandım acaba?
  • 21-12-2017, 23:12:27
    #15
    Güzel konu ama konuma davet ediyorum Bilginiz olur, haberleri öğrenirsiniz : ( En azından yayılması güzel )

    https://www.r10.net/alt-coinleri-tani...ctioncoin.html
  • 05-01-2018, 16:18:40
    #16
    evet hocam sonradan gördüm konuunuzu