• 20-12-2017, 20:54:26
    #1
    http://www.bloomberght.com/haberler/...n-larini-satti

    bu haberin ardından LTC durumu ne olacak? Genel olarak düşüşte görünmüyor. Böyle bir durum yaşanması LTC'nin ani bir düşüş yaşamasını göstermezmi? LTC sahibi kim olacak veya böyle bir coin birimi olmayacakmı? Yada insanlar satsında değeri artsın diye ortaya atılmış birşeymi?
  • 20-12-2017, 20:59:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    LTC'nin şuan garip bir grafiği var iniyor-çıkıyor 300$ - 320$ arası gelip gidiyor.
    Dünden belli 400 TL zarar ettirdi.
  • 20-12-2017, 21:11:59
    #3
    Ben tırsmaya başladım satcam başka coin alacam. Birde sonra tekrarda alıp fırlıyormuş
  • 20-12-2017, 22:30:15
    #4
    https://twitter.com/SatoshiLite - Charlie Lee (LTC Kurucusu Twitter Adresi)
    "LTC'nin bu kadar değer kazanacağına sahibi bile inanmıyor ve elinde bulunanların hepsini satıyor." diyenler de var. Charlie Lee 'nin bunu Litecoin'in geleceğini görmek için yaptığı bir deney olarak düşünenler de var.
    Benim düşüncem; LTC'nin ortaya çıkmasını sağlayan Charlie Lee, ülkelerin getireceği düzenlemelere göre, ya LTC'ye devam edecek ya da LTC'yi savunarak Bitcoin'i destekleyecek.
    LTC'nin çok değer kazanmasını bekleyenler yanılacak gibi geliyor bana.
  • 20-12-2017, 22:42:49
    #5
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://twitter.com/SatoshiLite - Charlie Lee (LTC Kurucusu Twitter Adresi)
    "LTC'nin bu kadar değer kazanacağına sahibi bile inanmıyor ve elinde bulunanların hepsini satıyor." diyenler de var. Charlie Lee 'nin bunu Litecoin'in geleceğini görmek için yaptığı bir deney olarak düşünenler de var.
    Benim düşüncem; LTC'nin ortaya çıkmasını sağlayan Charlie Lee, ülkelerin getireceği düzenlemelere göre, ya LTC'ye devam edecek ya da LTC'yi savunarak Bitcoin'i destekleyecek.
    LTC'nin çok değer kazanmasını bekleyenler yanılacak gibi geliyor bana.
    Eskiden beri yorumlarda BTC altın, LTC gümüş, diğerleride bakır olarak değerlendiriliyor. Fakat benim gördüğüm en sağlam gümüş özellikle Dash ve sonrasında Eth
  • 20-12-2017, 22:58:56
    #6
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden beri yorumlarda BTC altın, LTC gümüş, diğerleride bakır olarak değerlendiriliyor. Fakat benim gördüğüm en sağlam gümüş özellikle Dash ve sonrasında Eth
    Ethereum (ETH) 'un Bitcoin karşısında bu kadar değersiz olması zaten doğru değil. Belki ETH ileri de daha büyük adımlar atabilir! ATMALI... LTC benim için her zaman değersizdi ve öyle kalacak.
  • 20-12-2017, 23:12:07
    #7
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethereum (ETH) 'un Bitcoin karşısında bu kadar değersiz olması zaten doğru değil. Belki ETH ileri de daha büyük adımlar atabilir! ATMALI... LTC benim için her zaman değersizdi ve öyle kalacak.
    Ripple'de öyle çok büyütüldü, ileride ne olur bilemem ama bilinmedik alt coinler daha iyi kazandırıyor
    Edit: 1410'dan çıktım.