merhaba
binance sitesinde iota gonderım kısmı hep kapalı nedenini bilen varmı ? diğer sitelerde mesela bitfinexdede gönderim kapalımı.
ıota alınıyor ama bırbaska cuzdana gonderım kapalı gozukuyor.
binancede iota gönderimi neden kapalı
5
●1.242
- 16-12-2017, 17:43:31BENCE gelecegi parlak 2019 gibi 100dolar olacagini dusunuyorum. YtdLordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2017, 17:44:58kimse bilemez ama ben 1 yıl sonra 100 dolardan satmayı düşünüyorumLordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle