• 16-12-2017, 07:57:48
    #1
    merhaba

    binance sitesinde iota gonderım kısmı hep kapalı nedenini bilen varmı ? diğer sitelerde mesela bitfinexdede gönderim kapalımı.

    ıota alınıyor ama bırbaska cuzdana gonderım kapalı gozukuyor.
  • 16-12-2017, 09:44:18
    #2
    kardeş yeni coinler borsada açıldığı zaman böyle oluyor genelde. alt yapı hazırlığı v.s uzun sürüyor. mesela bittürk.com sitesinde de ethereumu başka cüzdan gönderim ve alım kapalı. Korkacak bişey yok yani
  • 16-12-2017, 09:57:19
    #3
    Iota için uygun bir wallet yok şu anda. Kendi light wallet'ı bile sorunlu. Sorunsuz bir wallet çıkana kadar direk iota'dan çekim yapamazsınız.
  • 16-12-2017, 14:25:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iota gelecegi sizce nasıl ?
  • 16-12-2017, 17:43:31
    #5
    Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iota gelecegi sizce nasıl ?
    BENCE gelecegi parlak 2019 gibi 100dolar olacagini dusunuyorum. Ytd
  • 16-12-2017, 17:44:58
    #6
    Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iota gelecegi sizce nasıl ?
    kimse bilemez ama ben 1 yıl sonra 100 dolardan satmayı düşünüyorum