Anket Siz ne düşünüyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 57
Siz ne düşünüyorsunuz?
Güzel fikir.
%45,61 (26 Oy)
Kararsızım.
%1,75 (1 Oy)
Gereksiz.
%52,63 (30 Oy)
  • 12-12-2017, 16:49:36
    #1
    R10 olarak bir coin çıkarılsa, site içi ticaretlerde kullanılıp teşvik edilerek desteklense, zamanla Türkiye'de internet teknolojileri sektöründen beslenip yayılarak piyasada kendisine yer edeceğine inanıyorum.
    Adminler bu konuyu bir düşünsün bence
    Bizim neyimiz eksik?
  • 12-12-2017, 16:51:04
    #2
    arkadaşlar bu coinlere çok takılmayın beyin yanıyor.
  • 12-12-2017, 16:51:11
    #3
    Coin yerine site içi bakiye yüklenip, çekilebilse ve ticaretler onunla yapılsa çok daha iyi olacaktır bence En azından hız kazanacak, eft/havale beklemeyeceksin vs.
    • oflibaba
    • EasyCo
    oflibaba ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2017, 16:52:58
    #4
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coin yerine site içi bakiye yüklenip, çekilebilse ve ticaretler onunla yapılsa çok daha iyi olacaktır bence En azından hız kazanacak, eft/havale beklemeyeceksin vs.
    ayrıca iş konusunda anlaşmadan önce anlaşılan tutarın bakiyede olma zorunluluğu getirilse fena olmaz
  • 12-12-2017, 16:53:24
    #5
    Siteye bakiye yüklenecek site komisyon alacak yani gerek yok
  • 12-12-2017, 16:55:07
    #6
    Sikayet Var Konuları ;
    1. X kişi coin göndermedi.
    2. X kişi conimi caldı.
    v.s v.s
  • 12-12-2017, 16:55:41
    #7
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coin yerine site içi bakiye yüklenip, çekilebilse ve ticaretler onunla yapılsa çok daha iyi olacaktır bence En azından hız kazanacak, eft/havale beklemeyeceksin vs.
    O da mantıklı ama para girdi çıktı, banka hesapları, vergilendirme vs.. derken çok meşakkatli olacaktır.
    R10 un yaratıp destekleyeceği bir altcoin TR piyasalarında internet teknolojileri sektöründe hizmet veren birçok yerde kullanıma geçilerek piyasa edebilir.
  • 12-12-2017, 16:56:42
    #8
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coin yerine site içi bakiye yüklenip, çekilebilse ve ticaretler onunla yapılsa çok daha iyi olacaktır bence En azından hız kazanacak, eft/havale beklemeyeceksin vs.
    En para bu konuda oldukça hızlı ve komisyon yok. Gece 1 de transfer yapabiliyorduk enparalılar arasında. Sizde de vardır zaten tüm kullanıcılara tavsiye ederim. Coin için şunu da belirtmekte fayda var geçen bir bug yüzünden milletin parası gitti bankada böyle problem olmuyor.
  • 12-12-2017, 17:01:50
    #9
    Yanlış anlamayın ama benim yorumum elbette çoğunuz benden yaşca büyük r10coin diye elbette yaparlar ancak birde bunun borsası var (pek anlamam) mesela 1 r10coin = ××TL borsada bu düstüğünde her konu tekrar güncellenmesi gerekecek haksızmıyım? Sistem sabit yapar site ici yapabilir R10Para diye bakiye sistemi getirebilir ödemeleri de site icinden gönderebiliriz.

    1 R10Para - 1TL olur sabit olur ancak diğer türlüsü çok sıkıntı yaşatır