Yanlış anlamayın ama benim yorumum elbette çoğunuz benden yaşca büyük r10coin diye elbette yaparlar ancak birde bunun borsası var (pek anlamam) mesela 1 r10coin = ××TL borsada bu düstüğünde her konu tekrar güncellenmesi gerekecek haksızmıyım? Sistem sabit yapar site ici yapabilir R10Para diye bakiye sistemi getirebilir ödemeleri de site icinden gönderebiliriz.

1 R10Para - 1TL olur sabit olur ancak diğer türlüsü çok sıkıntı yaşatır