• 05-12-2017, 22:35:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Eskiler daha çok karşılaşmıştır, ben bugün öğlen ilk kez bitcoin aldım ve akşamında bi bakiyim diye girdiğimde Paribu bakımdaydı. haliyle tırstım
    Merak ettiğim yani size sormak istediğim Bitcoin'imi paribu da tutmalı mıyım, yoksa cex.io veya Bitfinex'e aktarmalı mıyım?
    Paribu kullananlar ne yapıyor, ne öneriyor, ne düşünüyor. Engin bilgilerinizden yararlanmak istiyorum.
    Şimdiden cevaplarınız, önerileriniz için teşekkür ederim.
    Bilgilendirici yorumlara R10+ vereceğim.

    iyi forumlar
  • 05-12-2017, 22:38:38
    #2
    Türk borsalarında tutmak akıl harcı değil...
  • 05-12-2017, 22:38:44
    #3
    Hocam btcturk kullanıyorum ben.piyasada ciddi dalgalanma olduğunda genel olarak tüm bitcoin siteleri erişimi kısıtlıyor.tercih size ait tabi ki ama geçeceğiniz diğer sitelerde de bu erişim sorunu belirli zamanlarda olur diye tahmin ediyorum
  • 05-12-2017, 22:40:19
    #4
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk borsalarında tutmak akıl harcı değil...
    öneriniz var mı? kullandığınız, yatırımınızı tuttugunuz bir site?
  • 05-12-2017, 22:48:54
    #5
    Private key'e sahipseniz o bitcoinin gerçek sahibi sizsiniz demektir.Online cüzdanlarda private key borsanın elindedir.Bu nedenle risk içerirler.

    Private key'e sahip olabileceğiniz cüzdanları tercih edebilirsiniz.Örneğin electrum.
  • 05-12-2017, 22:52:42
    #6
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Private key'e sahipseniz o bitcoinin gerçek sahibi sizsiniz demektir.Online cüzdanlarda private key borsanın elindedir.Bu nedenle risk içerirler.

    Private key'e sahip olabileceğiniz cüzdanları tercih edebilirsiniz.Örneğin electrum.
    Paribu'da bitcoin çekme sekmesinden transfer işlemi yapılabiliniyor. oradan aldığın coini istedğin yere transfer edeibliyorsun.
  • 05-12-2017, 22:53:30
    #7
    Blockchain cüzdanında tutmak çok daha güvenli olacaktır. Miktar yüklü ise Ledger Nano S satın almanız ise en doğrusu olacaktır.
  • 05-12-2017, 22:54:20
    #8
    Btcturk'de bir yakınımız için 23.000 'deyken 3 adet btc aldık.
    Satışta da anında işlem oldu. Hala onu kullanıyorlar.

    Yalnız kendisi benimde almamı çok istemişti ve şuan keşke diyorum 2-3 ayda parası x2 oldu resmen.
  • 05-12-2017, 22:55:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blockchain cüzdanında tutmak çok daha güvenli olacaktır. Miktar yüklü ise Ledger Nano S satın almanız ise en doğrusu olacaktır.
    blockhaın de baska coın lerde tutuluyormu eth ıota fln ?



    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Btcturk'de bir yakınımız için 23.000 'deyken 3 adet btc aldık.
    Satışta da anında işlem oldu. Hala onu kullanıyorlar.

    Yalnız kendisi benimde almamı çok istemişti ve şuan keşke diyorum 2-3 ayda parası x2 oldu resmen.
    23.000 cıvarında benım 4 tane alma ımkanım vardı cesaret edemedım. sımdı kafamı taslara vuruyorum