Eskiler daha çok karşılaşmıştır, ben bugün öğlen ilk kez bitcoin aldım ve akşamında bi bakiyim diye girdiğimde Paribu bakımdaydı. haliyle tırstım
Merak ettiğim yani size sormak istediğim Bitcoin'imi paribu da tutmalı mıyım, yoksa cex.io veya Bitfinex'e aktarmalı mıyım?
Paribu kullananlar ne yapıyor, ne öneriyor, ne düşünüyor. Engin bilgilerinizden yararlanmak istiyorum.
Şimdiden cevaplarınız, önerileriniz için teşekkür ederim.
Bilgilendirici yorumlara R10+ vereceğim.
iyi forumlar