• 05-12-2017, 22:57:26
    #10
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blockchain cüzdanında tutmak çok daha güvenli olacaktır. Miktar yüklü ise Ledger Nano S satın almanız ise en doğrusu olacaktır.
    Miktar bin dolar civarı. blockchain cüzdanını araştırayım hocam. tşk ederim önerinize
  • 05-12-2017, 23:09:12
    #11
    SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blockhaın de baska coın lerde tutuluyormu eth ıota fln ?




    23.000 cıvarında benım 4 tane alma ımkanım vardı cesaret edemedım. sımdı kafamı taslara vuruyorum
    ETH’de tutabilirsin fakat altcoin tutamazsın dostum.
  • 05-12-2017, 23:24:14
    #12
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paribu'da bitcoin çekme sekmesinden transfer işlemi yapılabiliniyor. oradan aldığın coini istedğin yere transfer edeibliyorsun.
    Sonuçta private key senin elinde değil.Siteye erişim kapanırsa btc'lere elveda dersin.

    Private key'e sahip olduğun bir cüzdan kullanırsan bu sorunla karşılaşmazsın.Bilgileri sakladığın bilgisayar yanıp kül olsa bile seed'lere(tohum) sahipsen dilediğin bir cüzdana btc'leri taşıyabilirsin.
  • 06-12-2017, 01:07:53
    #13
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta private key senin elinde değil.Siteye erişim kapanırsa btc'lere elveda dersin.

    Private key'e sahip olduğun bir cüzdan kullanırsan bu sorunla karşılaşmazsın.Bilgileri sakladığın bilgisayar yanıp kül olsa bile seed'lere(tohum) sahipsen dilediğin bir cüzdana btc'leri taşıyabilirsin.
    Blockchain'e üye oldum. oraya atiyim diyorum. ne dersiniz?
  • 06-12-2017, 02:18:50
    #14
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blockchain'e üye oldum. oraya atiyim diyorum. ne dersiniz?
    Blockchain önerebileceğim cüzdanlardandır.Çünkü adamların tek işi o.
  • 06-12-2017, 08:58:31
    #15
    Günaydın.

    Dün sabah 47.000 TL de iken 1100 dolarlık alım yapmıştım. şuan 48.000 oldu paribu'da.