Tükenmiştir.
-
Bazı arkadaşlar için not düşmek istiyorum.
Siz 1 iot'u 2.90 USD olarak gördüğüniz için 11,31 TL fiyat biçiyorsunuz ancak iot alabilmek için ETH alıyorum, piyasa fiyatına göre Türkiyede ETH en az %10 pahalıya satılıyor, o pahalıya aldığım ETH hesabıma aktarılırken komisyon ödüyorum, benim hesabıma aktarılan ETH'yi borsaya aktarırken komisyon ödüyorum. En son iot alırken yine komisyon ödüyorum.
Sonra bu iot'u size satıyorum eh biraz'da kar edelim değilmi?
Bu arada ETH değeri düşebiliyor yani tüm riskleri ben almış oluyorum.
Bilginize.