• 17-11-2017, 18:38:37
    #10
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ETH'den daha değerli olması biraz zor değil mi hocam?

    Bence bugüne kadar ETH'nin yaptığı en kötü şey Putin ile buluşması oldu. Zaten USA'da Rusya fobisi var bu pek etkili olmadı ETH için.
    400$ları zaten gördü BTG, tekrardan görecegine inanıyorum.
  • 18-11-2017, 01:02:36
    #11
    bendede 436 dolarlık btg var napsam bekletsem mi? yoksa okutsam mı?
  • 18-11-2017, 01:25:39
    #12
    sweetMonsters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede 436 dolarlık btg var napsam bekletsem mi? yoksa okutsam mı?
    Gözden çıkardığınız bir para ise dursun hocam zararı yok bence
  • 18-11-2017, 01:37:00
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Btg cok kotu baslangic yapti ama yine minerlar sayesinde ayakta duruyor simdilik

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  • 18-11-2017, 12:54:03
    #14
    sweetMonsters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede 436 dolarlık btg var napsam bekletsem mi? yoksa okutsam mı?
    Hangi borsadan aldınız hocam?
  • 18-11-2017, 14:32:08
    #15
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi borsadan aldınız hocam?
    borsadan almadım Ledger Nano S imde btc tutuyorum ordan geldi



    ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözden çıkardığınız bir para ise dursun hocam zararı yok bence
    haklısınız hocam dursun fazla mal göz cıkarmaz
  • 11-12-2017, 14:24:41
    #16
    BTG hakkında ses soluk yok. Var mı gelecek öngörüsü vb. fikri olan? Üstadlar nerede : ) BTC ile kazandıklarını saymak bitmedi mi : ))