özellikle haziran ayından itibaren BTC'de ne zaman özellikle alış fırsatı doğsa Koinim'e giriş yapılamıyor. Koinimdeki hala bir borsa işlettiklerinin farkında değiller. Yoğunluktan dolayı bile siteye giriş yapılmazken (yoğunluktan kasıtta 300 400 btc lik hacim) bir saldırı olsa yatırımlar tehlikeye girecek demektir. Siteye giriş sorunu Koinim yatırımcılarının sürekli olarak başına gelen bir durumdur ve hala hiç bir düzeltme yapılmadı ve doğru düzgün bir açıklama bile yapmıyorlar.