Verilen hizmetten memnun olmuyorsanız kullanmayın.
Ben bu tip işlemlerimi Polo ve Bittirex'te yapıyorum. Bu durumlar ordada gerçekleşebiliyor.
Kaçkez çakılacağını bildiğim koinlere Margin ekranı gelmediği için giremedim.
güzel öneri ama zaten kullanmıyorum bende polodayım tamamen. Fakat bu işe ilk gireceklerin tercihleri bakımından ilk tercih koinim yada paribu oluyor, koinimi tercih edip pişman olmasınlar diye uyarıyorum