• 04-11-2017, 21:03:33
    #1

    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=uAD7R5gNdZI

    ShiftDelete.Net in yapmış olduğu bitcoin röportajı
  • 04-11-2017, 21:16:29
    #2
    En fazla bir ay sonra düşüşler başlayacaktır. Bu tamamen benim fikrim.
  • 04-11-2017, 21:17:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Stutgart misali ya düşerse ?
  • 04-11-2017, 21:21:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Akıl karı değil bu iş.
  • 04-11-2017, 21:24:20
    #5
    Evet, bir gün patlayabilir. Ama o gün gelene kadar birileri parayı götürecek.
  • 04-11-2017, 21:25:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Her ne olursa olsun Pişmanlık bırakacak ama bitcoin işine girene mi yoksa girmeyene mi
  • 04-11-2017, 21:51:09
    #7
    2010'da yaşın verdiği çekimserlikle almadığım şimdilerde fırsat trenini kaçırdığım balon. Bu saatten sonrada riske atacak tek kuruşum yok.
  • 04-11-2017, 22:11:50
    #8
    Dayanağı olmadığı için hiç güven vermiyor, risk büyük olunca haliyle kar zararda büyük oluyor.
  • 04-11-2017, 22:33:02
    #9
    iyisite.NET
    Ben kısa vade değil, uzun vadede kazançlı olacağını düşünüyorum. Tabi ki bu evi, arabayı satıp almak değil de. Kenarda parası olanın en azından bir miktarını yatırması mantıklı olur diye düşünüyorum.