• 05-09-2017, 03:51:46
    #10
    Bence de almanın sırası... Ama litecoin mi Eth mi bilemedim..
  • 05-09-2017, 12:09:15
    #11
    %5 civarı düşüşe çakılma denmez.
  • 05-09-2017, 12:27:47
    #12
    sıkıntı yok yükselir o gene biraz daha düşsünde yatırım yapalım tam sırası
  • 05-09-2017, 12:53:49
    #13
    Trade işlemleri ile uğraşanlar bilir. 4.9K bandına yaklaştığı sıralarda zaten bu düşüş bekleniyordu. Düşüş demiyoruz bu hareketlere piyasanın sabitlenmesi olarak düşünebiliriz.


    Öngörüler önceden belli olduğu için 600-800 dollar arası trade ile paralar kazanıldı.

    Bundan sonraki hedef 5K üzeri olma ihtimali yüksektir.

    BTC düştüğü sürede Alt Coin'ler de düşer sebebi Alt Coinlerden BTC ye yatırım yapılıyor.