Merhabalar ;
Şu anda marketcap ta en düşük seviyelerde yer alan bytecoin için yatırım sizce mantıklı mı ? Poloniex ten aldığımızı düşünürsek ileride diyelim marketten kaldırıldı böyle bir riske karşı nasıl önlem alınabilir?
Bir de şu anda bytecoinin kendi wallet uygulaması ile aynı zamanda kolay mining de yapılıyor. Bu coin için uğraşmaya değer mi ?
Şimdiden değerli görüşleriniz için teşekkürler.
ByteCoin Madenciliği ve Geleceği ?
1
●5.550
- 03-07-2017, 00:50:49https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/
2014 yılından itibaren çıkmış bir altcoin, 2017 mayıs sonlarında pump olmuş ve 0.004 dolara kadar yükselmiş.
hakkında çıkan haberleri, altyapısını araştırıp geleceğinin olup olmayacağını sizin karar vermeniz daha yerinde olur.